måndag 14 januari 2013

Nytt år och nya soppor!

Det har varit ett långt uppehåll i sopprestaurangen över jul och nyår. Hoppas att alla ni, liksom jag, har haft det underbart skönt och kunnat samla krafter för att ta er ann 2013. Det ska bli spännande att se vad detta år bär med sig.

En sak är säker i alla fall och det är att det blir soppa här hemma hos mig. Varje torsdag till att börja med kl. 12.00. Jag har gjort plats för 14 personer  och det går bra att boka plats genom att följa länken här intill.  Jag hoppas att varje vecka kunna fylla in vinterträdgård med härliga människor som är sugna på att träffa nya människor och njuta av en god soppa.

Precis som förra året, är veckans soppa hemlig, men det går bra att maila mig för att höra om veckans soppa passar just dig som har problem med vissa ingredienser. Jag bestämmer oftast inte soppan förrän på måndagen i samma vecka som den ska lagas. Kan jag så anpassar jag till eventuella önskemål.

Jag ser gärna att många fler får veta att det går att soppmingla hemma hos mig på torsdagar. Sprid gärna länk till denna blog till de som kan tänkas vara intresserade. Tack för hjälpen!

Vi ses framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar